Fredagsmys

Har känt som att jag har bloggat massor idag när jag i själva verket bara har gjort massor med tidsinställda inlägg. Åh, vad jag läntar till England. Fyra dagar kvar. Vill prata massa engelska och höra brittiska och bara smälta av deras underbara språk. Men idag har jag typ inte gjort något förutom det? Suck. Okej, jag har ju vart i skolan men hemma då. Har bara myst med katten då han var hos veterinären idag. Lillen hade visst urinvägsinfektion. Stackarn. 
 
Just det, fryser inte nu längre. Efter ett tag värmer "brasan" upp det ganska rejält. Sitter mest i soffan och dansar med till musiken i mina lurar. Mamma tycker jag är helgalen, men de säger ju att jag är lik henne till sättet! Och jag har typ ingenting att hitta på under hela helgen. Funderar på om jag skall åka till torget och kanske framkalla lite bilder. Vill fylla ut mitt fotoalbum och det är mycket roligare när man har riktiga bilder. Får se hur jag gör. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback