Fredag

Oj. Jag vart väldigt öppen igår. Det är aldrig någon som jag riktigt har sagt. Visst har jag berättat för några få om mina känslor, men inte såpass många som faktiskt var inne både igår och idag. Det är offantligt många, men jag är stolt över mig själv. Stolt för att jag faktiskt vågade skriva och stolt för att jag faktiskt har gjort några små framsteg. 
 
Men nu skall inte detta vara en deppblogg. Inte alls! Idag har jag haft otroligt kul. Började med att Johanna och jag satt på skolans föreningstorg mellan 8.20 och 10.40 ungefär. Vi lyckades värva några nya personer till föreningen samt att vi gick med i några andra! Grymt kul. Vi smög oss in på andra delen av samhälles lektionen och sedan vid tolv fick vi springa ner till första våningen tillsammans med Tilda då vi fick info om gymnasie-mässan. Vi tre är nämligen de ända ettorna som skall stå där för vår skola och det ska bli så grymt kul. Längtar nästan. 
 
Åt en väldigt sen lunch p.g.a. info-mötet så vi blev lite sena till historian. Och där satt Tilda och jag och dansade. Kom på en helt egen dans också. Gud, vad töntiga vi är egentligen. Hade nog världens kortaste engelska då hon var sjuk så vi fick sluta tidigare. Cyklade hem och kollade Glee. 
 
Har dessutom hunnit slänga in en omgång tvätt i tvättmaskinen, har vart och handlat och vart ute på en promenad med hunden. Känner mig grym idag. Kommer belöna mig själv genom att äta pappas underbart goda köttfärssås samt att jag skall mysa framför tv:n. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback