England-time

Det är äntligen tisdag, vilket innebär äntligen England! Jag är så otroligt glad idag. Idag flyger mormor och jag över till mitt favoritställe. Kommer antagligen skratta sönder under flygresan. Mormor och jag har alltid kul tillsammans. Knäppar oss extra mycket. Skall försöka att blogga så mycket som möjligt. Kommer nog inte bli speciellt mycket alls då jag vill ta vara på all tid. Mormors syster har en dator utan åöä-tangenterna och gillar inte alls att skriva på den och jag kommer antagligen inte ha internet speciellt ofta. Men vi får se! Så vad jag ska jag egentligen göra där i fem dagar (tre, om man räknar bort rese-dagarna!)? Det kommer ett inlägg lite senare om det. Skall försöka att filma och ta så mycket kort som möjligt. Har med mig mammas digitalkamera då jag inte kunde hämta varken systemisen eller videokamera igår på grund av "stormen".
 
En bild från när jag senast var i Whitstable. Kolla va rött mitt hår var!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback