Autumn

Hösten är en utav mina favorit årstider. Okej, jag har två. Först våren, sedan hösten. Varför? För att det är så mysigt. Man kan gå runt i tjocka tröjor och bara mysa in sig. Löven byter färg och det blir så fint ute. Jag älskar att se löv falla, det är vackert på ett sätt. Hela Vasastan (för er som bor i Göteborg) blir så vacker och det är jättemysigt att cykla där. Att man äntligen kan börja dricka te efter den varma sommaren är ju så mysigt. Sitta med stora fluffiga tofflor och bara mysa. Kanske höra regnet smattra mot vindrutan. Ibland tycker jag nästan det är skönt att vara ute i regnet, för när man sedan kommer in så kan man hoppa in i duschen eller så. Åh, vad jag älskar hösten!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback