Är en trött jäkel

Sitter just nu i soffan efter en lång och varm dusch. Har inte haft världens bästa dag. Fick max två timmars sömn inatt vilket ledde till att jag storgrät så fort jag lämnade min säng. Kom dock iväg till skolan iallafall och det var en lång dag. Första lektion så försökte Tilda och jag verkligen att arbeta men jag var så seg i huvudet. När vi skulle spela kort på rasten fick jag världens utbrott så fort det inte gick som jag ville. När vi väl hade matte lugnade jag ner mig och fick gjort hyffsat mycket! Åkte hem tidigare idag för att gå till Ungdomsmottagningen med mamma. Någon gång måste vara den första, right? Så, ja. Tänker inte gå in på vad vi pratade om men det var skönt att få det avklarat. 
 
Efteråt ville mamma dra med mig och shoppa men jag var verkligen inte på humör. När jag sedan fått i mig lite mat så blev det faktiskt bättre. Fick köpt två tröjor, ett par byxor, mysstrumpor och nya hörlurar. I'm very happy. Snäll mamma jag har! 
 
Förlåt, men jag tycker Messis tunga är bedorande. Eller kan en tunga vara det? Vem bryr sig? Det är gulligt iallafall!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback