Am I a Potter fan? Oh yes I am!

Hoppsan vad tiden sprang iväg efter skolan. Det är nästan alltid så. I skolan går tiden superlångsamt och när man väl kommer hem så går tiden supersnabbt. Men det kanske ska vara så. Iallafall så har jag inte gjort speciellt mycket. Åt en tidig middag med pappa och har efter det bara tagit det lugnt. Ligger just nu i soffan och kollar på Sverige - Tyskland. I början  gick det ju skit bra men nu är man väl inte sådär jättebra då det står 3-5. Skitsamma, de går väl vidare ändå?
 
Nu skall jag borsta mina tänder och sedan är det bums i säng. Har känt mig lite småttfebrig de senaste dagarna så jag behöver min sömn. Och imorgon är det onsdag och sedan är det schemafri-dag. Så skönt. En utav anledningarna varför jag gillar min skolan. Godnatt!
 
Fick brev från Dumbledores armé efter provet i fredags. I was very, very happy!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback