5 saker du inte visste om mig

  1. Jag har alldeles för många body mists från Victoria Secret, tror det ligger på 15 st. just nu.
  2. Jag kommer förmodligen se One Direction tre gånger, på bara en vecka nästa år. Beror helt på vad Carro och Hannahs föräldrar säger om saken
  3. Jag har jättelätt för att kära ner mig i någon. Tar mig inte alls lång tid. Men det är ju inte världens största grej. Jag är ju bara lite så där så att jag kanske går och drömmer om personen, eller så fnissar jag otroligt mycket. 
  4. När jag lyssnar på musik som måste jag nästan leva mig in i det. Ibland kan jag låtsats att jag har en egen konsert, ibland trummar jag bara med fingrarna på bordet. Men får jag inte göra det blir jag lite smått galen, haha. 
  5. Cola är typ det bästa jag vet. Förutom typ julmust då, haha. Gud, vad galen jag måste låta..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback