Torsdag

Ugh, jag tycker inte om att plugga. Kul att man då valde en skola där det är väldigt mycket självstudier. Lollo då! Nej, men det har faktiskt gått ganska bra. Mamma har hjälpt mig massor då hon vet ganska mycket om ekonomi och fackföreningar och sådant. En liten hjälp på travet är ju att jag själv sommarjobbade i somras så lite kan jag allt! 
 
Mormor kommer hit om ett tag och lämnar lite grejer till oss sjuklingar. Börjar känna mig bättre men har inte kollat om jag har feber idag eller inte. Men som sagt så har allt gått upp och ner hela veckan. Nu låter jag jättepigg när jag pratar men huvudet är lite segt. Yes, nu skall jag sitta lite vid datorn tills mormor kommer. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback