Torsdag

Jag är trött. Trött på att vara trött. Trött på mitt imunförsvar. Idag vaknade jag med världens huvudvärk. Carro sa dock att jag inte missade så jättemycket i skolan. Så det var ju skönt. Har knappt gjort något idag. Försökt att läsa på inför en grej imorgon, utan bok. Och så fick jag reda på att mitt "parti" blev utvalt inför valdebatten imorgon på samhällen. Kändes asgrymt! Kände mig asgrym! Och det tror jag att Sandra också gör. Så nu pluggar vi på så att vi kommer ihåg allt. 
 
Skall snart hoppa in i duschen tror jag, fast först skall jag byta mina sängkläder. Så mysigt då att få krypa ner. Vet inte hur mycket jag hinner göra imorgon egentligen. Men jag skall försöka. Just det, jag såg Catching Fire igår. Så jäkla grym. Älskade den. Funderar på att skriva en filmrecension om den till skoltidninge, well see!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback