Söndag

Jäklar vad helgen flög iväg. Igår vaknade jag skitsent så det ledde till att jag inte hann med allt jag ville. Men gick upp och tränade och sedan åkte jag hem till farmor. Hennes nya lägenhet var så fin. Min kusin och jag har ett gemensamt rum som vi kommer sova i när vi sover över och så. Följde med henne och handlade lite laktosfria grejer, samt veganska saker till min farbror. Så när han kom så åt vi först en veganskgryta och sedan blev det ananas till efterätt. Vi hade supermysigt. Slutade med att vi spelade Jenga och sedan Memory. 
 
Idag kom jag hem runt två så jag har mest pluggat faktiskt. Så otroligt tråkigt. Men jag har fixat min spanska läxa, sedan så har jag även gjort en idrotts grej som jag fick förlängd då jag inte fick veta att vi haft det i läxa. Dessutom har jag skickat in en krönika till skoltidningen. Känner mig duktig. Nu skall jag kämpa med min historia uppsats ett tag till. Suck. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback