Union Jack

Hann inte blogga igår. Var iväg fikade med en vän till mig och mamma, därefter åkte jag hem till Cassie och låg i hennes säng i x antal timmar. Har så otroligt kul med henne. Vi snackade om Youtube, Bieber, One Direction, Lil Wayne, skvaller tidningar, killar och ja, lite allt möjligt. Man kan väl sumera det hela med att vi hade otroligt kul! 
 
Idag började jag åtta som vanligt och lyckades klara A-nivån på matten, snacka om att man blir glad! Har typ bara suttit och arbetet med mina arbeten idag, suck! Nej, men Hannah var till väldigt stor hjälp idag när vi jobbade tillsammans (TACK FÖR ATT DU ÄR BÄST, BÄBIS!!!). Stannade även kvar på extrahjälpen och fixade med min jeansväst. Det är många bollar man har i luften just nu!
 
Nu skall jag lyssna på Little Mix album (högt), äta och samtidigt försöka få något gjort. Nästa vecka är jag bara i skolan under två dagar, så det gäller att ligga i nu så jag slipper massor med läxor. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback