Kaffe

Hello! Åh, har vart lite jobbiga dagar det senaste. I måndags mådde jag inte speciellt bra, i tisdags fick jag näsblod, igår var jag allmänt trött och idag har min rygg dödat mig! 
 
Har vart ute ganska länge nu. Hade en arbetsuppgift så vi var tvugna att åka till olika torg, därefter åkte Hannah, Carro och jag in till stan och där har vi handlat lite. Bland annat en födelsedagspresent. Och jag fick med mig en mysig jumper hem. Inte speciellt tjock utan mer en sådan man har på sen sommar kvällar. Åt även "middag" med de och fick köpt en kaffe idag igen. Måste. Sluta. Slösa. Bort. Mina. Pengar. På. Kaffe. Och. Mat...
 
Nu skall jag begrava mitt huvud i min inlämningsuppgift om astronomi tills Eurovision börjar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback