Friluft

Fick gå upp lite tidigare idag och fixa mig snabbt. Sedan tog jag och mamma en promenad till spårvagnarna för att inte komma för tidigt, men det misslyckades vi då med. Fick stå och vänta på mina kompis i typ tjugo minuter. Idag hade vi då alltså friluftsdag och det har gått både bra och dåligt. Fick världens tryck på bröstkorgen efter 600m och andningen kom inte tillbaka riktigt på typ en timma. Sedan hoppade jag jättedåligt på länghopp och höjdhopp. Jätte. Kul. Kastade ändå hyffsat bra med kula och spjut. 
 
Fick gå hem eftersom att bussen inte skulle komma på ett bra tag. Men nu känns det bra. Har ju fått röra på mig idag så då slipper jag gå ut och gå. Nepp, nu skall jag fixa lite videor och få de klara förhoppningsvis. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback