Vad skall man välja?

Jag har knappt gjort något alls idag. Vi rensade lite mer, men det var bara skor och filmer typ. Och sedan tog jag mig en riktigt skön dusch! Jag har någon fix idé att varje gång jag har duschat så sitter jag och pillar i håret konstant. Varför vet jag inte. Antagligen för att på helgerna så duschar jag typ aldrig håret och när det är gjort är det suuuuuuuuper mjukt. Men nog om det.
 
Har blivit så himla sugen på att göra videobloggar. Men dividerar fortfarande om jag skall göra de på svenska eller engelska. Svenska är ju mitt modersmål och det språk som jag behärskar mest. Men om jag kör på engelska så kan mina utländska små vänner kolla, det blir en större marknad, men det är svårare att slå. Så hur ska jag göra. Vilka dagar skall jag köra på? Vad sjutton skall jag snacka om? Ja, det är några av frågorna som jag tänker på. Men det blir nog inte av fören jag först har flyttat och dragit iväg till Stockholm! Då kommer jag kunna fixa på mitt rum så att det blir snyggt och så. Men jag vill ju självklart börja! Någon som kan motivera engelska eller svenska åt mig? Hade vart så uppskattat!
 
Jag vet att mina påsar under ögonen är så extremt sexiga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback