Uppåt

Åh, jag känner mig så seg. Imorse så snurrade hela huvudet och det kändes som att mitt rum skulle täckas i kräks. Men jag kämpade mig i alla fall upp. Och tillslut kom jag till skolan. Var väl si så där fem minuter sen. Och jag har känt mig duktig idag. Känns som att mina betyg klättrar lite i alla fall. Inte jättemycket, men ändå. 
 
Okej. Så här är det. Den 23 april och 8-10 maj kommer jag inte befinna mig i Göteborg. Så jag har bestämt mig för att göra tidsinställda. Kan ni vara jättesnälla och komma med lite förslag kanske? Hade vart super i så fall! 


Kan du inte berätta lite om din klass? och om du orkar kan du väl ta och checka in min blogg.
http://www.nattstad.se/elsathelning

2013-03-15 // 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback