Två bankkort

Imorse när jag vaknade vart jag hyffsat pigg. Blev lite smått förvånad eftersom att jag vart vaken så jäkla länge inatt. Men det funkade i alla fall. Var en hyffsad dag. Jag och Hannah kunde inte sluta skratta på spanskan. Vi bara skratta exakt hela tiden, åt ingenting! Och idag började jag på en ny sak i syslöjden och jag vill att den ska vara klar nu!
 
Var tvungen att stanna kvar lite extra i skolan för att ta igen prov som jag missat när jag var sjuk. Kom hem typ fyra tror jag och sedan gick jag och pappa och hämtade mitt andra bankkort. Så nu har jag två, suck! Men det funkade i alla fall och det var nära att jag slog fel kod. Nu väntar jag i stort sett bara på mitt leg, som för övrigt blev skitfult! Men nog om det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback