So och gårdagen

SUCK! Jag hann skriva klart SO inlämningen innan klockslaget och då hade jag ändå tagit massor utav pauser. Har lagt mig i sängen med tvn på och jag ska försöka sova så snart som möjligt. Har ju liksom slöa dagar på måndagar!
 
Igår
igår runt fem tror jag åkte jag och mamma till Hisingen och träffade en vän till familjen. Sedan åkte jag hem till en kompis som skulle ha typ filmkväll. Förvånandsvärt var jag först och jag kände bara hon som fyllde år och hennes kusin, även om jag träffat en av de andra. Men de tvingade mig att kolla Paranormal Activity 4 och jag höll i stort sätt på att skita ner mig! Inte alls kul. Men den var inte så värst allvarlig. Det är bara under själva skräckfilmen som jag blir rädd. Fast jag har vart rädd de senaste 24 timmarna. Katten skrämde mig och sedan skrämde mobilen mig, kul... Nej men jag kom väl hem runt halv ett tror jag. Så jag hade skitkul verkligen!
 
instagram bild från i torsdags



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback