Posters

Vaknade för ett tag sedan. Har träningsvärk typ ingenting. Känner mig ganska svag. Har inte så mycket planerat. Och nu kan jag säga detta officielt. JAG SKA FLYTTA. Mami och jag flyttar tillbaka till Hisingen och jag kommer bo så himla nära skolan och pluttisen Hannah. Känner mig rå taggad. Så nästa gång jag är här ska jag börja packa mina saker lite smått eftersom att vi flyttar en måndag. Är super glad i alla fall. 
 
Nu ska jag ta och fixa lite mat här. Men idag ska jag mest städa upp i mitt rum och rensa lite. Ska bland annat slänga hundratals posters som bara dammar i en gammal låda. Eller jag ska slänga mina posters som sitter uppe också. Det är simpla från tonårstidningar, you know. Om man nu ska ha tycker jag det är snyggare med sådana man köper ensamt. Tummen upp för det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback