Påsklov

Och jag är fortfarande hes. Rösten har liksom blivit värre. Så idag under alla lektioner fick jag förvarna mina lärare och självklart på svenskan skulle jag bli tvungen att prata. Så fantastiskt kul... Nej, men jag och mamma gick till läkarn och vi skall tillbaka dit imorgonbitt. 
 
Dagen har vart ganska skön. Extra sovmorgon och vi fick sluta en halvtimme tidigare. Eftersom att vi inte gick till läkarn så valde jag och mamma att springa iväg och handla lite saker istället. Fick med mig två par jeans, en tröja och två halsband som jag blev nöjd med. Så super skönt. Nu har jag påsklov och det kändes så underbart att säga. Snart är min födelsedag här och alla konserterna! Längtar ihjäl mig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback