Påsk

Idag kom mormor hit. Min påskpresent var en kudde med Justin Bieber. Alltså, jag skulle ju inte köpt den själv men jag älskar den verkligen! Hihi, älskar min familj så förbaskat mycket. De vet oftast vad jag vill ha. Så himla snällt.
 
Men sedan följde jag med hem till farfar. I princip var hela familjen minus respektive. Den enda som var respektive var min styvmamma. Strunt samma. Vi åt i alla fall påskmiddag. Sedan så berättade jag lite smått för min faster (som är jämnårig med mig!) om hur det blir om tre veckor när vi drar till Stockholm. Är super taggad. 
 
Lyckades somna i bilen och sedan somna om när jag kom hem igen. Får knappt sova något på grund av snuvan och hostan. Ungefär när jag sover som djupast vaknar jag av värsta hostattackerna. Förhoppningsvis får jag sova lite mer inatt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback