Min klass

Kan du inte berätta lite om din klass?

Självklart kan jag det. Vi alla har ju inte direkt växt upp med varandra. Men jag går på samma skola som jag började på. Från 0-2 så gick jag med vissa som jag fortfarande gick i samma klass som. År 3 så slogs tre klasser ihops till två så det massor med blandat. I sexan gick jag på en annan skola en termin och när jag kom tillbaka hade några slutat och några börjat. Men sedan sjuan är vi i stort sett samma klass. Inte riktigt men nästan. 
 
Vår klass har hur många olika personligheter som helst. Och de flesta av oss kan liksom umgås (fast vi umgås sällan utanför). I alla fall så har vi vart ganska splittrade men nu i nian så känns det nästan som om vi har kommit varandra närmare. Idag till exempel så gjorde vi en Harlem Shake på idrotten, frivilligt. 
 
Men vi är också väldigt pratiga. Vissa lektioner funkar jättebra medan andra är helt urflippade. Jämfört med den andra nian är vi helt galna. Ingen av de ville typ vara med på Harlem Shake till exempel. 
 
Hoppas du fick svar på din fråga! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback