Magont

Åh, det är äntligen fredag! Denna veckan har jag faktiskt lyckats samla på mig vuxen poäng. Har vart på banken två dagar i rad och sedan diskat. Inte så värst mycket men ändå. Tror att jag har åkt på något virus i magen också. Har haft ont i mer än 24 timmar. Blir det inte bättre till på söndag får jag be pappa köra mig till sjukhuset för så här ska det ju inte vara. 
 
Men idag var det skola som vanligt. Elevrådsmöte, håltimma, prov och sedan idrott. Så min dag har vart jätteskön. Somnade med en gång efter middagen idag också. Men jag är fortfarande trött. Ska försöka få ner lite tankar i datorn nu och sedan försöka sova. Skall iväg imorgon och jag vill inte sova bort hela dagen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback