Little Things

>>Jag vill ha ett personligt bibliotek en dag i mitt framtida hus.

>>Jag spelar fortfarande Sims då och då, med det är endast när jag är riktigt uttråkad och jag inte har något att göra.

>>Jag är en person som har jättesvårt att hålla rent runtomkring mig. Jag brukar skylla på att mina föräldrar har mer plats för sina saker än vad jag har, vilket faktiskt är sant!

>>Jag hade min första kille när jag fyllde tio och vi var tillsammans i över två år.

>>Jag kan verka vara en väldigt blyg person i början när man träffar mig men jag är faktiskt ganska galen.

>>Jag tror ofta att jag har bättre sångröst än vad jag faktiskt har.

>>Jag hatade i många år mitt andranamn men nu tycker jag att det är coolt och unikt!

>>Jag tycker det är jättetråkigt om någon har samma namn som mig. Jag vill liksom vara speciell.

>>Jag vet redan några namn som jag vill att mina framtida barn ska ha!

>>Mina vänner tycker att det enda som kommer ur min mun handlar om kändisar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback