Helgen + Igår

Lördag
Morfar och hans fru hade en slags släktmiddag med massor utav folk. Gick dit runt tre och hade hur kul som helst. Fick träffat mitt kusinbarn för första gången och hon var sjukt charmig. Hon sa till och med att jag var bäst. Hur gulligt är inte det? Och sedan gjorde jag det som typ resten av Sveriges befolkning gjorde. Kollade mello! I år älskade jag den internationella juryn väldigt mycket! 
 
Efteråt bestämde jag mig för att installera mitt Wii och spela X Factor spelet som pappa köpte hem till mig. Var ungefär som SingStar fast att man "tävlade" i X Factor. Lite smått kul!
 
Söndag
Försökte att sova så mycket som möjligt vilket jag lyckades med. Var sjukt seg hela dagen. Men jag och min styvmamma gick till Espresso House och köpte varsin kaffe som lätt slank ner. Framemot kvällen gick vi faktiskt på bio och såg A Good Day To Die Hard. Vet inte om jag tyckte om den eller inte. Har ju inte sett de tidigare Die Hard filmerna heller så jag har inget att jämföra med!
 
Måndag
Igår hade jag studiedag och det var så skönt! Kom upp ganska sent igen och gjorde inte så mycket. Var typ ute med hunden och spelade Wii. Ja, och så hjälpte jag pappa med maten som blev sjukt god. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback