Älska

Idag har jag vart glad. Visst, jag var på dåligt humör imorse men sedan vände det enormt. Blev halvt färdig på syslöjden, skrattade under lunchen, klarade mer än vad jag brukar på bip-testet. Och till sist så sjöng vi på musiken. Ja, visst ja! Ett nytt avsnitt av 15 kom ut idag. Carro och jag kollade på den snabbt på spårvagnen, så det var mysigt. När jag kom hem gick jag ut med hunden och gjorde sedan min matte-läxa. Och efter det har jag i stort sett bara sovit. Har vart så enormt trött. Men nu ska jag ladda mobilen och sedan in i duschen! 
 
Efteråt ska jag antagligen lägga mig och försöka sova. Så skönt att sova länge, och jag har sovmorgon imorgon! Älskar sovmorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback