Vad hände?

Ja, vart skall jag börja? För det första sov jag bort typ hela dagen idag. Och sedan låg jag kvar i sängen i en timma. För att sedan äta typ två vindruvor och sedan gå och lägga mig i sängen för att kolla på Andra Avenyn. Gud, vad jag älskar den serien. Mötte upp mamma och hennes vänner vid typ sex eftersom att jag skulle få lite saker. Och sedan köpte jag en bagel och en kaffe på espresso house, för att sedan gå hem och forsätta att kolla på Andra Avenyn. Fy, vilken tråkig dag egentligen. Fast det var ganska kul att jaga runt Daddy utomhus, han var helt galen. Han är som ett litet barn. Min bebis. 
 
Men nu skall jag mysa ner mig i sängen till ljudet av regnet och återigen göra ett försök att rensa mailen. Suck, det är så himla mycket onödigt i min inbox. 
 
Har inga bra bilder nu. Insåg hur konstig jag såg ut...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback