Man måste må dåligt för att veta när man mår bra

Idag har jag mått så dåligt. Var uppe typ vid nio för att gå på toa, sedan låg jag kvar i sängen till tolv kanske? De andra hann till och med att åke iväg och komma tillbaka innan jag var uppe på fötterna. Men sedan åkte vi iväg och åkte skidlift (video kommer) men kameran var tydligen död så Hannah kunde inte knäppa några kort på utsikten, men det var verkligen fint. Sedan åkte vi bara och handlade och precis när vi lämnade butiken så kände jag att illamåeandet kom tillbaka. Så efter det har jag bara tagit det lugnt.
 
Får se om jag kan följa med på utflykten imorgon. Tveksam faktiskt. Det går liksom upp och ner hela tiden. Nu till exempel så mår jag illa igen. Men vi får se. Mamma sade att jag skulle ta en värktablett innan jag lade mig så att jag skulle få sova. 
 
Grillat är typ det enda vi har ätit på denna resan. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback