Torsdag

Vilar lite i sängen just nu. Har knappt gjort någonting förutom vart på en jättekort promenad, kollat tv och ätit. Men när man mår som jag just nu är det inte så himla kul att göra något överhuvudtaget, faktiskt. Den som har hållt mig sällskap hela dagen är min lilla vovve, Daddy. Himla bra han är ibland. Han fyller snart fyra och det känns som igår vi hämtade hem honom. För mig är han ingen hund, han är min lillebror. Låter konstigt men han är inget husdjur utan en familjemedlem. Snart fyra år med min pluttis. Men nog om honom.
 
Kommer förövrigt antagligen inte hitta på något mer idag. Känner liksom inte direkt för det alls så jag kommer nog mest ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Jag brukar vara ganska bra på det. Hihi. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback