Tisdag

Åh, gud. Ögonen ramlar snart ihop på mig. Är verkligen trött. Men idag har det väl inte hänt så där jättemycket. Det som har vart mest intressant har vart att vi ska dansa på idrotten och min grupp fick Gangnam Style. Jag kommer skratta genom hela uppvisningen, får väl se hur det går. Sedan har jag även försökt att lära mig "The Cup Song". Än så länge är det bara rörelserna och imorgon hade jag tänkt att börja öva med sång också! 
 
Ja, sedan när jag kom hem spelade jag och pappa lite Fifa och det gick inte alls bra för mig idag! Har även pressat massa apelsiner så att vi ska kunna ha lite i alla fall till frukost den närmsta veckan, så himla gott! Åt också en riktigt god middag och efteråt var jag så duktig att jag faktiskt diskade. Ville egentligen inte men det fick bli så ändå! Nu är jag precis klar med min spanska. Idag gick det faktiskt hyffsat bra och jag känner att jag vill ge gärnet detta år!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback