Söndag

Ligger i sängen och latar mig. Mamma åkte iväg förut och handlade med mormor, och de kom tillbaka med passionsfrukt till mig. Så himla gott! Idag har jag vart riktigt, riktigt lat! Kollat Gossip Girl avsnitt mest och tja, ätit. Fast inget onyttigt! Blev lite i fredags men en gång i veckan är max! Blir nog inget annat idag. Bara vara hemma och mysa med familjen. Mamma skulle laga god mat idag också, mumma! 
 
Hur mår du då? Jag själv fick plötsligt väldigt mycket energi så jag började dansa runt här hemma. Nepp, nu ska jag faktiskt sätta mig och skriva. Sedan ska jag nog läsa lite. Hoppas att du har en bra dag!
 
 
 
 


Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: jaa, själv då?
Louise Burgos

2013-01-27 // 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback