Onsdag

Imorse när väckarklockan ringde så trodde jag faktistk att det var helg men jag insåg snabbt att det bara var onsdag. Vaknade allt för tidigt så jag hann faktiskt äta frukost och bestämma kläder i min egna takt. Min käke har även gjort ont hela dagen. Så redan imorse när jag åt fick jag jätteont varje gång jag tuggade. Men iallafall fick jag frysa otroligt mycket eftersom att det skulle ta en kvart innan bussen kom. Men hela dagen har vart både bra och seg. Hade en håltimma eftersom att min lärare vart sjuk i snart en vecka, men då passade jag på att kolla på ett Gossip Girl avsnitt. Kom hem för ett tag sedan och jag fryser fortfarande, av den anledningen ligger jag just nu ner krupen i min säng med datorn i knät. Ska inte ha något speciellt för mig ikväll faktiskt. Vila upp mig lite och så där!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback