... Om Mig

 
 
 
  1. Jag biter jätteofta på mina naglar, även fast jag tycker det är äckligt.
  2. När jag gör mina läxor tar det ofta jättelångt tid för jag blir ofta uttråkad.
  3. Även om jag älskar mjukisbyxor har jag inte haft på mig det en enda dag i hela nian förutom på idrotten.
  4. När jag väl börjar gilla en artist kan jag sitta i flera månader och vara helt “besatt” av de.
  5. Jag har jättelätt för att drömma mig bort.
  6. Min fantasi är stor men när jag väl ska börja skriva blir det jättetråkigt.
  7. Jag älskar att läsa men jag måste “komma in” i en bok för att bli fast.
  8. Jag har jättelätt för att lova mig själv saker men gör det ändå inte.
  9. Jag är superlat och orkar knappt gå mellan mamma och pappa även om det bara är typ 100 meter
  10. Jag är lite uppmärksamhetsberoende. Om ingen lyssnar på mig kan jag bli ganska frustrerad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback