Perks

Har precis ätit klart den goda maten som min mamma hade gjort. Innan dess bestämde jag mig faktiskt för att kolla på film. Jag tar sällen det initiativet själv utan jag ser oftas filmer tillsammans med någon. Men nepp, såg den själv den här gången. Kollade på The Perks Of Being A Wallflower och den var riktigt bra. Rekommenderar den verkligen om man känner att man inte riktigt passar in. Att man är utanför osv. Jag vet det för att jag har själv känt så. Att ingen älskar mig. Men nu mår jag faktiskt bra. Strunt samma! 
 
Ska nog skriva lite eller se om mina vänner vill ha mer hjälp. Nu när jag förstår lite mer tycker jag att det är roligt att greja med koder osv. Det blir så mycket enklare när man väl förstår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback