Igår och idag

Blir så sur på mig själv. Jag har typ sovit bort alla dagarna den här veckan. Suck. Men imorgon blir det ändring på det ska ni se! 
 
Okej, så igår? Jag gjorde typ inte ett skit! Jag tror att jag och pappa kollade på någon film som gjorde att vi båda somna. Jo, så var det! Sherlock Holmes för att vara exakt. Nej, nej, nej! Så vart det inte alls ju? Vi kollade på en film efter frukosten så somnade jag! Sedan väckte pappa mig så åkte vi till Ikea och köpte en bäddmadrass till mig. Den är så himla skön! Sover skit skönt i den och du blir typ trött bara du sitter i sängen! 
 
Och idag så vaknade jag ganska sent efter att min hund väckte mig inatt så jag blev skit pigg. Men så somnade jag återigen när vi kollade på film. Kom hem för inte så länge sedan eftersom att jag åt på pappas jobb. Så himla gott med restaurang mat! Jag mår typ alltid bra efter att jag har ätit ute. Men nu ska jag väl kolla runt lite på internet och mysa med hunden innan jag ska sova. Idag blir det tidig sänggång med förhoppningsvis många sovtimmar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback