Fredag

Wow, vilken dag! Imorse när jag vaknade ville jag verkligen Inte lämna min säng. Den var så där perfekt mjuk och bara så himla mysig. Satt i ett möte i en timmas tid det första jag gjorde när jag kom till skolan. Var helt okej faktiskt. Briljerade under So lektion med mina Anastasia kunskaper, nej, skojar bara! Men ganska många blev förvånade att jag kunde det. Idrotten var jag hyffsat nöjd med! Så fort jag kom hem duschade jag och sedan lyckades jag somna, på golvet, i vardagsrummet. Ja, men det var jättebekvämt faktiskt! 
 
Nu ska jag resa mig upp, gå ut på promenad med hunden och sedan fixa lite här hemma. Har blivit jätteseg och tror att jag är på väg att bli sjuk. Jag som älskar att stanna hemma, så perfekt tajmat nu med helgen. Och jag har nedräkning för lovet och Londonresan, längtar ihjäl mig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback