Drömresemål

Bahamas
Jo, jag har liksom snöat in på Bahamas ett bra tag. Det verkar så himla underbart där och vattnet är jättevackert! Dessutom har de Atlantis och jag skulle göra vad som helst bara för att få bo där!
 
Burgos
Det finns faktiskt en stad som heter så! Den ligger i norra Spanien. Jag vill mest dit för att min släkt förmodligen kom därifrån från början (därav vårt efternamn!) Jag och farmor hade tänkt åka dit men vi kom in på Cypern istället. Men jag hade verkligen tyckt att det hade vart coolt att åka dit!
 
L.A.
Vem vill liksom inte dit? Har drömt om det enda sedan pappa åkte dit och jag tyvärr inte fick följa med. Staden verkar helt otrolig och atmosfären där är nog helt annorlunda än vad den är i lilla Göteborg? Och jag vill verkligen gå på Walk Of Fame och vara vid Hollywood skylten, så grymt coolt!
 
New York
The big apple... Ja, vad ska man säga? Tänk att få shoppa i New York. Vara i Central Park, se Empire State Building, ja jag drömmer mig bort ganska mycket! Men staden säger ju liksom allt genom bara namnet! Många tv-serier är ju även inspelade där så det hade vart coolt att se dom gatorna!
 
Paris
The city of Love! Jag har faktiskt var i Frankrike två gånger men aldrig i själva Paris. Det är också ett ställe som jag alltid velat åka till. Förhoppningsvis blir det någon gång i livet, när vet jag inte!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback