"Drömkille"

Oj, den var svår, verkligen! Jag har faktiskt ingen aning hur min drömkille skulle se ut. Utseende är inget för mig. Visst det kan ju vara ett plus men personligheten är allt för mig! Jag var tillsammans med en kille som många inte alls ansåg vara "snygg" men för mig var han allt. Men det är verkligen viktigt att han är rolig. Han måste kunna få mig att skratta. Man kan liksom inte vara en tråkmåns men man behöver inte heller vara världens komiker. Lite humor måste man ju ha. 
 
Han ska förstå mig och inte driva med mig hela tiden. Alltså ibland funkar ju men han får inte vara nedlåtande åt mina intressen hela tiden. 
 
Jag vill att man ska kunna vara öppen. Inte vara rädd för att hålla något tillbaka och inte vara rädd för att den andra ska skratta åt det. Jag vill att man ska kunna vara som bästa vänner. Jag hade en kille som jag kunde berätta allt för och han gav mig råd om jag hade problem. Dessutom skyddade han mig väldigt ofta. Så vill jag liksom ha det. 
 
Man ska inte vara blyga runt varandra. Jag är ganska blyg av mig inom förhållande och jag vill helst att min kille ska vara lite framåt. Om han är mer framåt vågar jag öppna upp mitt "skal" lite också. Så det är liksom vad som behövs. Ganska vanliga krav antar jag. Ingen aning. Men personligheten är det som jag går mest efter. 


Vad hette din förra pojkvänn ?

2013-01-25 // 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback