Stolt

Dagen har vart ganska konstig. Trodde att jag skulle vara hemma ganska mycket idag men så blev det inte. Åkte iväg runt elva till ishallen. Var där mellan tolv och halv tre och sedan gick jag och åt med några tjejer. Vi stannade kvar till halv fem innan vi bestämde oss att det var dags att åka hem. När jag väl var hemma frös jag så mycket att jag fixade ett varmt bad till mig själv. Det var så förtjänat och jag slumrade nästan till lite. 
 
Sedan åt jag faktiskt nudlar till middag för jag orkade inte vänta på att på mat. Så ja. Satt i min ensamhet på rummet och åt. Bytte om till myskläder och bytte sängkläder. Känner mig ganska stolt faktiskt. Och nöjd. Imorgon ska jag försöka fixa lite mer om inte läxorna tar upp allt för mycket av min tid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback