Söndag

Vaknade alldeles för sent idag, även fast att jag trodde det vart tidigare. Har vart ute med hunden och sedan har jag bara slappat. Brukar väl mest bli så på söndagar. Det är den dagen jag vill sova ut som mest innan skolan drar igång igen! Men men. Börjar få lite huvudvärk nu också. Jag ska mest ta det lugnt idag. Dessutom såg jag och min styvmamma det sista Gossip Girl avsnittet igår på Netflix, så nu måste vi kolla två säsonger på datorn, suck. Tycker det är så dåligt att de inte fått in i alla fall säsong fem där. Men det gör väl inte så värst mycket. 
 
Har kommit överens om en sak med min pappa idag också. Hos mamma är det onyttig dag på lördagar och hos pappa på söndagar. Eftersom att på lördagar har jag mysdag hos mamma och hos pappa blir det som sagt söndagar. Ganska skönt att ha det satt så! 


Så söt! c:

Svar: tack!
Louise Burgos

2013-02-03 // 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback