Orkar inte

Åh, jag blir så frustrerad. Det känns som om mina arbeten kommer bli skit kassa och jag vill verkligen inte det. Snart lägger jag väl mig ner och gråter. Gymnasiet känns allt för långt bort just nu, och jag vill inte. Vill inte ha läxor, vill ha bra betyg. Orkar inte. Vill bara göra andra saker. Nu fick jag för att jag har njutit så av inga läxor. Kan de inte sprida ut skiten eller? Måste man ha allt på samma gång? Blir bara så frustrerad och jag vill bara bli klar. Men jag fattar ingenting. Längtar så till London men resan kommer jätteolägligt och det känns inte ens bra. Funderar starkt på att dra med mig halva skåpet och plugga i London, för det känns som om jag kommer få F i varenda ämne annanrs. Känns som att inget går ihop och påsklovet känns för långt bort. Men ska jag kunna åka på mina inplanerade resor måste jag PLUGGA. Men det är för tråkigt bara. Nej, nu får jag rycka upp mig och försöka att få fram så mycket information som möjligt för mina två arbeten. SUCK! 
 
Men jag har tur som har en styvpappa som hjälper mig att förstå lite i alla fall. Nu när jag inte är hos pappa och mamma är på jobbet. Så jag ska försöka att kanske lyssna på lite musik och få ordning på det här. Jag tänker inte falla ner i en grop igen. Aldrig i livet att jag låter det hända en gång till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback