Mina vänner

Fick en fråga om jag inte kunde skriva om mina närmaste vänner. Egentligen vill jag helst hålla de utanför eftersom att detta är min blogg och själv tycker jag det blir rörigt när något skriver vem de vart med, osv. Då måste man hålla koll på vem som är kompis med vem och så där. Men eftersom att jag nu fick frågan kan jag ju skriva vilka jag umgås med när skolan är igång och vilka jag försöker ses mer med under loven.
 
Skolan:
När jag är i skolan så umgås jag mest med tjejerna i min klass. Självklart skiftar det från dag till dag men jag är oftast med Hannah eller Carro. Vi har alltid samma lektioner och så, därför hänger jag mest med de. Men självklart är ju med de andra. 
 
Loven, etc:
När jag har lov och jag är kvar i Sverige försöker jag mest att träffa Jacqueline. Vi går i parallelklasser men vi ses inte så mycket eftersom att vi båda har mycket skola och så. Men under varje lov så är jag med henne minst en dag!
 
Sedan om jag och pappa åker till exempel till farfar så brukar jag vara med min styvfaster. Vi är lika gamla så det är nästa givet att vi umgås. Dessutom delar vi väldigt många intressen så då blir det lätt så.
 
 
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om mina vänner? Vissa kanske inte vill eller får vara med så jag tar det så här. Hoppas du blev glad för detta inlägg.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback