Mello

Lyssnar på lite peppande musik just nu. Älskar att "boosta" mig själv till max. Har jag en dålig dag sätter jag på den spellistan så mår jag toppen liksom. Hur bra som helst!
 
Men men, är det någon annan som ska kolla på Melodifestivalen idag? Eller ska du kanske vara där och se det live? Ikväll är det ju i Göteborg och jag har sett alla bidragen i en minut. Ikväll är det ju lite bättre än förra veckan då det var katastrof. Så jag har inte direkt satt ribban jättehögt. Det jag är med taggad till är väl mellan akterna, det brukar ju vara roligt och jag hoppas att Danny inte är lika nervös denna gång. Förra gången syntes det så himla mycket och jag tyckte en aning synd om honom! 
 
Nope, nu är det dags för mat så jag ska göra min mamma sällskap. Hoppas du har en bra lördagskväll!


Ta chansen och bli sedd på Sveriges största bloggar du också! http://mohammedis.se/2013/february/tavling-fa-fler-lasare-feedyse-5st-vinner.html#comment , delta nu och få fler läsare, blir hela 5 vinnare!

2013-02-09 // 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback