Måsten till sommaren

Oj, vet inte riktigt vad jag ska skriva faktist. Erm.
 
Denna sommaren är det nog min drömkropp. Jag har ju börjat äta nyttigare förutom en dag i veckan. Snart ska jag även skaffa gymkort så att jag kan börja träna också. Orkar inte vara lat och bara sitta hem och må dåligt över att jag inte gillar mig själv. Eller jag gillar mig själv det är bara det att varje gång jag inte kommer i ett par jeans eller en tröja ser alldeles för liten ut runt min mage så blir jag liksom ledsen. Jag vill inte köpa de överblivna storlekarna längre för att jag inte kommer i smalare. Det blir liksom för mycket.
Ett måste är väl en semester. London hade inte alls suttit fel. Har faktiskt reda planerat lite själv men måste kolla om jag kan komma iväg eller inte. Men en semester vill jag definitivt åka på. Om det är ett ställe som Göteborg med mycket shopping, ja tack. Eller en solsemester. Spelar egentligen ingen roll!   
Konserter! Har en konsert inbokad varje månad till och med juni så jag är riktigt taggad. Det är liksom en grej som man kan göra på sommaren och man kan dansa och ha kul! Förra året var jag ju på Madonna och sedan på Gothia invigningen (vet inte om det räknas men ändå). Det hör liksom till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback