Måndag

Har vart superduktig idag. Vaknade klockan sex och då tränade jag lite innan jag gick ut med hunden. Det var snarare han som ville hem än jag! Sedan åt jag gröt hemma och så har jag duschat. Det känns så himla skönt att vara uppe i tid och vara klar långt innan jag ska gå hemifrån. Ni får en urusel bild på mig nu eftersom att jag inte orkar bröta med kameran så här tidigt. Nu ska jag nog gå och lägga mig i soffan innan jag går mot skolan! 


- Fin blogg! :) allt bra idag?

2013-02-18 // 14:10:29

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-02-18 // 18:26:29
Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-18 // 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback