Inlämning + Feber

Jag är ungefär klar med mitt arbete nu. Jag måste bara prata med min lärare imorgon och dubbelchecka så att det är bra. Men nu ska jag, ja vad ska jag göra egentligen? Kanske packa lite. Det borde jag för jag har inte packat någonting. Sedan ska jag skriva lite så att jag över mig inför provet imorgon, gode gud hjälp mig! Känns som att jag har feber. Suck. Ska inte bli sjuk nu när det snart är dags att åka. Imorgon blir det allt varma kläder som gäller! Utan tvekan. 
 
Hur mår du då? Allt bra? Ska kolla med mamma vad hon tyckte om min uppsats. Wish me luck!


Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-20 // 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback