Hjälp

Ringde min mamma och förklarade att jag hade smått panik över mina inlämningar. Hon var så snäll så att hon förklarade vad jag skulle göra så skulle hon hjälpa mig när hon kom hem. Blev superglad så jag letade upp lite små saker och sedan gjorde jag lite annat. Jag har fortfarande panik men det känns lite bättre. 
 
Vet inte vad jag ska göra tills mamma kommer hem. Någon som har något tips? Kanske läsa lite, eller jag vet inte riktigt! Men nu ska jag fixa lite hemma. 


hannah

ååh jag trodde de va matilda som var på bilden, tills jag insåg att det var jag. så sööööt bild!
jaa längtar!

2013-02-19 // 21:02:14

Tävla och vinn piercingsmycken :)

Svar: tyvärr så har jag inte hål :/
Louise Burgos

2013-02-20 // 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback