Fyra hela människo år!

Vet ni vad? Idag är ingen vanlig dag för det är min bebis födelsedag! Yes, ni läste rätt. Daddy Morris Baloo fyller fyra! Wow, tiden går verkligen fort. Får se om vi köper massor utav gott till honom. Första året fick han grisöron. När han blev två fick han typ fyra cheeseburgare och förra året vet jag inte för då sökte jag till X Factor. Så japp. Ska kanske åka till Centrum och se om jag får tag på något gott som han uppskattar. Fast han uppskattar i och för sig allt. Men han har redan fått lite godis, och vi sjöng för honom. Både på svenska och engelska. Nu låter vi som värsta knasiga familjen, men han är min bebis. Han firade början med att jaga sin svans i hallen. Very normal...
 
Hur onormalt är det att ens husdjur har andra namn? För alla mina har. Wopps!


Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-17 // 08:59:58
Louise

Hej! Skulle vara mycket tacksam om du mailade mig snarast. Har en fråga angående min blogg bara, skulle vara till stor hjälp! Föresten, väldigt fin blogg du har!
Ta hand om dig, med vänliga hälsningar! :)

2013-02-17 // 12:43:16
ebba

Allt bra ? :)

Svar: jadå! Hur är det själv?
Louise Burgos

2013-02-17 // 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback