Alla Hjärtans Dag

Glömde helt bort att blogg men nu gör jag det. Har haft en väldigt bra alla hjärtansdag även om jag inte har uppskattat den här dagen på ungefär tre år eller så. 
 
Träffade upp en kompis runt två och så gick vi först runt i lite affärer. Eftersom att jag inte ätit på hela dagen bestämde vi oss för att göra det. Lyckades snubbla i en trappa men det gick bra för mig! Efter maten gick vi runt i ytterliggare några affärer och jag fick med mig lite roligt hem som jag ska fixa med snart!
 
Jag känner mig så utmattad nu. Vet inte hur jag ska hinna med allt heller. Vill bara sova tills jag slutar nian, eller tills vi åker till London i alla fall! Men nu känner jag att jag håller på att bli slutkörd. Nu ska jag kolla runt lite på datorn samtidigt som Glee spelas i bakgrunden.


Eriica

Jätte fin blogg :)

2013-02-14 // 23:42:51
Thilda

Ta gärna en titt på min och Hannahs bloppis - massa kläder för under 100-lappen, vissa saker är helt nya!
http://htbloppis.blogg.se/

2013-02-15 // 05:15:05
Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragen, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-15 // 09:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback