8 Februari

♡ Jag sjunger Varje dag förutom när jag har ont i halsen.
♡ Jag blir ofta blyg när mina föräldrar stöter på bekanta och jag får oftast tunghäfta.
♡ Om jag ser en “kändis” som jag gillar blir jag jättenervös och vet inte vad jag ska säga.
♡ När jag är i kyrkan känner jag mig jättevuxen eftersom att jag nu är ledare.
♡ Min musiksmak är väldigt skilldrad. Jag gillar nästan allt förutom rock, methal och punk!
♡ Jag har alltid velat vara någon som blir igenkänd på stadens gator och att bli ihågkommen den dagen jag dör. Alltså en slags kändis!
♡ Jag har aldrig fått underkänt på ett matteprov och jag behöver knappt plugga förutom när det gäller skala.
♡ Jag höjde mig med 27 poäng från vårterminen i åttan till hösten i nian.
♡ Jag var jättesmal när jag var liten och när jag kom in i puberteten började de jobbiga perioderna i mitt liv och då gick jag upp ganska mycket i vikt. Efter det har det vart svårt för mig att gå ner, men jag har legat på samma vikt i längre perioder.
♡ Jag fick min första finne när jag var nio och när jag fyllde tio fick jag jättemånga. Jag är inte en sådan person som sköljer ansiktet så där jättebra heller. Jag tycker att om de är där, så är de. Det är naturensgång och jag har ingen lust att smeta in massor utav krämer i mitt ansikte. 


Emma

Snygg blogg!

Svar: tack!
Louise Burgos

2013-02-08 // 17:54:25
Anonym

Gör fler såna!!

2013-02-08 // 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback