Torsdag

Jag sov länge idag. Och då menar jag det verkligen. Sov till halv två. Gick ändå och lade mig innan tio men kunde inte somna. Sjukt irriterande. Men jag har ju schemfridag idag, så det är skönt. Helt onödigt egentligen. Kunde lika väl haft julavslutning idag. 
 
Idag har jag inga direkta planer. Skall möta mamma tror jag, så att vi kan handla. Det är väl mest det. Har inga planer för hela veckan egentligen, förutom imorgon då pappisen fyller år. Älskar födelsedagar. Så mysigt. Känns som att alla i min familjs fyller år runt jul. Puh. Men vi är vana så. 
 
Nej, nu skall jag göra något. Antagligen gå igenom saker på datorn som jag har missat. Eller så skall jag kolla på någon film. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback